Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE STRANI IN
SPLETNE TRGOVINE HAIRCULTURE.SI

Pred uporabo naše spletne strani in spletne trgovine si pazljivo preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletnega mesta Hairculture.si pomeni, da se z navedenimi pogoji strinjate. S splošnimi pogoji poslovanja opredeljujemo odnos med našim podjetjem Hair Culture kot prodajalcem in upraviteljem spletne strani in trgovine na spletnem naslovu Hairculture.si in vami, kot uporabnika, ki
uporablja to spletno stran in preko nje, kot kupec opravlja spletne nakupe.  Ti pogoji poslovanja veljajo za predstavitev storitev in nakup izdelkov v naši spletni trgovini, prav tako pa veljajo tudi za fizični nakup
izdelkov in storitev v našem frizerskem salonu Hair Culture, na naslovu Gosposvetska cesta 1 in Komenskega ulica 42, Ljubljana.

Prodajalec in upravitelj spletne trgovine Hairculture.si je podjetje Hair Culture (v nadaljevanju tudi kot ponudnik).

Podatki o ponudniku:

Polno ime: HAIR CULTURE, frizerstvo, Ervin Majetić s.p.
Naslov: Gosposvetska cesta 1, 1000 Ljubljana
Poslovne enote: HAIR CULTURE & ACADEMY, Komenskega ulica 42, 1000 Ljubljana
Transakcijski račun: SI56 6100 0001 4618 247, odprt pri Delavska hranilnica d.d.
Matična številka: 7116861000
ID za DDV: SI33619689
Zavezanec za DDV: DA
Podjetje Hair Culture je vpisano v poslovni register dne 05.08.2016.
E-pošta: info@hairculture.si
Telefon: +386 31 605 090

Opredelitev pojmov

Prodajalec/upravitelj/ponudnik/Hair Culture: HAIR CULTURE, frizerstvo, Ervin Majetić s.p.; Uporabnik: oseba, ki obišče oz. uporablja spletno stran, neglede na registracijo; Kupec: fizična ali pravna oseba, ki odda naročilo in opravi nakup izdelkov preko spletne trgovine; Osebni podatki: so podatki, kot so opredeljeni s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov; Spletna stran oz. spletna trgovina: informacijski sistem, namenjen predstavitvi storitev in prodaji izdelkov uporabniku; Cene: cene izdelkov so prikazane ob izdelkih in so veljavne na dan naročila; Vsebine: vse vsebine, objavljene na spletni strani in v spletni trgovini vključno z objavljenimi dokumenti; Območje prodaje: Slovenija.

Registracija

Nakupe preko spletne trgovine Hairculture.si smejo opravljati samo osebe, ki so starejše od 18 let. Osebe mlajše od 18 let smejo nakupe opravljati samo ob predhodnem pisnem soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov. Nakup preko spletne trgovine Hairculture.si lahko opravijo fizične in pravne osebe. Uporabnik lahko preko spletne trgovine izvede nakup kot gost ali kot registriran uporabnik. Z registracijo si kupec ustvari račun, preko katerega pregleduje naročila in ureja svoje podatke. Z registracijo uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je elektronski naslov, na katerega uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo.

Cene in strošek dostave

Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez posebnega predhodnega obvestila. Vse cene so veljavne s časom oddaje naročila. Cene lahko občasno znižamo. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Hair Culture in/ali fizično v frizerskem salonu. Strošek dostave ni vštet v ceno izdelka in se obračuna dodatno, preden kupec odda naročilo. Konča cena naročila obsega strošek naročenih izdelkov in strošek dostave, in sicer z ločenim prikazom zneska obeh stroškov. Strošek dostave ne glede na vrednost in obseg naročila znaša 3,50 eur. V primeru izbire »Plačilo po povzetju«, se kupcu zaračuna dodaten strošek v višini 1,00 eur. Dodatno zaračunani strošek se nanaša na storitev odkupnine, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije. Dodatni strošek za plačilo po povzetju ni vštet v ceno izdelka in se obračuna dodatno, preden kupec odda naročilo. Končna cena naročila tako obsega strošek naročenih izdelkokv, strošek dostave in strošek odkupnine, in sicer z ločenim prikazom zneska vseh stroškov.

Dostava

Dostava blaga se vrši le na območju Slovenije. Dostavo paketov zagotavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije d.d.. Ponudnik naročene izdelke odpošlje v največ 5 delovnih dneh od oddaje naročila.

Načini plačila

Ponudnik kupcu ponuja naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju: plačilo se izvede ob prevzemu/dostavi blaga. Kupec ima ob prevzemu na voljo plačilo z gotovino ali kartico. Pri izbiri plačila »Plačilo po povzetju« se obračuna dodaten strošek v višini 1,00 eur. Dodatno zaračunani strošek se nanaša na storitev odkupnine, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije. Dodatni strošek za plačilo po povzetju ni vštet v ceno izdelka in se obračuna dodatno, preden kupec odda naročilo. Končna cena naročila tako obsega strošek naročenih izdelkokv, strošek dostave in strošek odkupnine, in sicer z ločenim prikazom zneska vseh stroškov.
  • Plačilo po predračunu: plačilo se izvede na poslovni račun ponudnika. Kupec po oddaji naročila prejme po e-pošti predračun, katerega poravna v roku 3 delovnih dni od prejema predračuna. V kolikor plačila ponudnik ne dobi v navedenem roku, se šteje, da je kupec od ponudbe odstopil.
  • Plačilo s plačilnimi karticami: plačilo s karticami se izvaja preko plačilnega sistema Stripe. Stripe je svetovno znan plačilni sistem, ki ga uporabljajo velika podjetja, kot so Amazon, Booking, Uber in drugi. Plačilni sistem Stripe izpolnjuje najstrožje standarde varnosti. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Maestro in American Express.

Darilni bon

Ponudnik v spletni trgovini Hairculture.si in fizično v salonih, prodaja darilne bone v vrednosti 10 EUR. Vsak darilni bon je označen z unikatno številko. Kupec lahko darilni bon unovči ob nakupu v spletni trgovini ter fizično v salonih, na naslovu Gosposvetska cesta 1 ali Komenskega ulica 42, Ljubljana. Darilni boni se lahko koristijo za nakup storitev ali nakup blaga. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od dneva nakupa bona. Darilni bon ni možno menjati za gotovino. Darilni bon se lahko unovči le v celoti, delna poraba bona ni možna. Darilni bon je unovčen in preneha veljati, ko ga ponudnik sprejme kot plačilo, s potekom veljavnosti oziroma v primeru, da je darilni bon poškodovan v taki meri, da se unikatne številke ne da razbrati.

Zaloga izdelkov

V primeru povečanega obsega naročil in prodaje izdelkov, se lahko zgodi, da naročeni izdelek ni več na zalogi. V tem primeru, bo ponudnik v najkrajšem možnem času obvestil kupca in mu ponudil:

  • da naročeni izdelek prejme, ko bo le ta ponovno na zalogi in mu sporočil predviden datum dobave;
  • zamenjavo primerljivega izdeleka;
  • odstop od pogodbe in vračilo kupnine v primeru že plačanega naročila.

Pravica do odstopa

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga, ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog odstopa. Kupec na podlagi obrazca za odstop od pogodbe, odstopi od nakupa. Z odstopom od pogodbe se kupec strinja, da stroške vračila izdelkov krije kupec sam. Za vračilo izdelkov ne sprejemano pošiljk s plačilom poštnine po povzetju. V primeru odstopa od nakupa mora kupec izdelke vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in brez sledi uporabe. Ob vračilu blaga, kupec priloži izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe in kopija računa. Vračilo kupnine zaradi odstopa od pogodbe, ponudnik izvede v roku 14 dni od prejema blaga in odstopne izjave. Vračilo kupnine se izvede na plačilno sredstvo, ki ga je kupec uporabil pri izvedbi nakupa blaga, od katerega odstopa oz transakcijski račun, ki ga je naveden na obrazcu za odstop od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

Vračilo blaga se izvede po pošti ali osebno, na naslov: Hair Culture, Komenskega ulica 42, 1000 Ljubljana.

Stvarna napaka

Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka, v kolikor:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila

prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana,

  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
    pokazan le zaradi obvestila.

V kolikor menite, da kupljeni izdelki ob nakupu nimajo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec ponudnika obvesti o napaki in mu jo dostavi v pregled. Kupec lahko, zaradi stvarne napake izdelka, od ponudnika zahteva:

  • brezplačno odpravo napake na izdelku
  • delno povračilo zneska izdelka v sorazmerju z napako
  • zamenjavo izdelka z novim brezhibnim izdelkom
  • vračilo celotnega plačanega zneska.

V primerih, ko ugotovljena stvarna napaka ni sporna, ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni ugodi zahtevi kupca. V primerih, ko je ugotovljeno, da je napaka na blagu sporna, bo ponudnik kupcu pisno odgovoril na njegovo zahtevo v roku osmih dni. Odgovornost ponudnika za stvarne napake je izključena, v primeru ko kupec, zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov (popravila, odpiranje ohišja..). V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot smo ga prejeli.

Obrazec za vračilo izdelka je na voljo TUKAJ.

Vračilo blaga se izvede po pošti ali osebno, na naslov: Hair Culture, Komenskega ulica 42, 1000 Ljubljana. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak na izdelku in odgovornost ponudnika za stvarne napake, se urejajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (Pravilnik o blagu, za katerega se izda garanacija za brezhibno delovanje, na voljo TUKAJ) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za izdelke z garancijo, mora ponudnik kupcu izročiti garancijski list. V garancijskem roku lahko kupec od ponudnika zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je ponudnik ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko kupec zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Pri zamenjavi blaga mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice kupca iz naslova garancije potečejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim. Pravico do uveljavljanja napak iz naslova garancij na izdelku, se urejajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Vsebine in avtorske pravice

Vse vsebine objavljene na spletni strani Hairculture.si ter v spletni trgovini: slike, opisi izdelkov, opisi blagovnih znamk, fotografije, video vsebine, logotipi, objavljena dokumentacija podjetja in drugo, so last in avtorsko delo podjetja Hair Culture ali pa jih podjetje Hair Culture z dovoljenjem lahko uporablja in so avtorske pravice tretje osebe. Prepovedana je uporaba ali kopiranje vsebin brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Hair Culture ali prvotnega imetnika avtorskih pravic. Vsebina v spletni trgovini, fotografije, slike ali posnetki, lahko nekoliko odstopajo od dejanskega stanja in videza (npr: barvni odtenek, zaradi posledic svetlobe v kateri je bil izdelek fotografiran).

Mnenje o izdelku

Ponudnik omogoča, da mnenje, oceno ali priporočilo o izdelku napiše katerikoli uporabnik. Ponudnik bo vsa mnenja o izdelku pred objavo pregledal in zavrnil tista, za katera smatra, da so neresnična, zavajajoča, ne nudijo koristi uporabnikom ali so žaljiva. Ponudnik ne nosi odgovornosti za vsebino o mnenju o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki ali kupci. Uporabnik se z oddajo mnenja, ocene ali priporočila strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in komentarja in ponudniku dovoljuje objavo. Avtor mnenja izjavlja, da je lastnik napisanega mnenja, ocene in komentarja in, da te pravice časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Hvala, ker ste si vzeli čas in delili vaše mnenje z ostalimi Hair Culture uporabniki.

Račun

Podjetje Hair Culture preko spletne trgovine ponuja blago in v svojih salonih na naslovu Gosposvetska cesta 1 in Komenskega ulica 42, Ljubljana, ponuja blago in storitve, za katere je tudi uradno registriran.

Podjetje svoje storitve opravlja na območju Slovenije. Kupec ob nakupu blaga preko spletne trgovine ali nakupu blaga ali storitev v salonih, prejeme natisnjen račun. Na računu je razčlenjena vsebina nakupa in način plačila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v roku osem dni od prejema računa. Kasnejših reklamacij po računu prodajalec ne bo upošteval.

Varovanje osebnih podatkov

Na osnovi veljavnih zakonov s področja varstva osenih podatkov uporabnika, se ponudnik Hair Culture zavezuje ravnati v skladu z vsemi veljavnimi zakoni o varstvu podatkov in zasebnosti, Uredbo (EU) 2016/679 (Splošna uredba o varstvu podatkov) in Direktivo 2002/58/EC (e-direktiva), ki se izvajata kot nacionalna zakonodaja, se občasno popravita, dopolnita in zamenjata. Podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Politiki zasebnosti, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik je dolžan ponudniku posredovati resnične in pravilne osebne podatke ter upoštevati načela s področja varstva podatkov.

Pritožbe in reševanje sporov

Ponudnik se obvezuje, da bo vsako pritožbo in nejasnost rešil v čim krajšem času, pri tem pa upošteval zakonodajo, v največjem obsegu je to Zakon o varstvu potrošnikov.
Uporabnik ali kupec lahko vse nejasnosti ali pritožbe naslovijo na:

  • naslov: Hair Culture, Komenskega ulica 42, 1000 Ljubljana;
  • e-pošto: info@hairculture.si.

Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila uporabnika o poteku in trajanju pritožbenega postopka. V času reševanja pritožbe lahko ponudnik od uporabnika ali kupca zahteva dodatne informacije in dokazila, za pomoč pri reševanju obravnavanega primera. Ponudnik bo celotni postopek pritožbe obravnaval strogo zaupno.

Ponudniku je v interesu, da bo pritožbo in morebitni spor z uporabnikom oziroma kupcem rešil sporazumno in v postopku ne bo potrebna sodna obravnava in morebitnih stroškov povezanih s sporom. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik bo za izvensodne potrošniške spore reševal v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik Hairculture.si objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je dostopna TUKAJ. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Kontakt

Za vsa vprašanja smo vam na voljo preko e-maila: info@hairculture.si ali po telefonu 031 605 090, od ponedeljka do petka med 10:00 do 19:00 ure.

Ekipa Hair Culture vam želi prijetne nakupe!